Lego Spike

 

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Essential

  • Wiek 6+, dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej
  • 449 elementów (kolorowe klocki, minifigurki, 2 małe silniki, mały hub, matryca świetlna 3×3, czujnik kolorów)
  • Intuicyjny języka kodowania metodą „przeciągnij i upuść” ; programowanie za pomocą bloków z ikonami i poleceniami słownymi
  • Doskonałe narzędzie do interaktywnej nauki przedmiotów STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics), edukacji językowej, społecznej i emocjonalnej
  • Zapewnia zaangażowanie uczniów w zajęcia edukacyjne oraz  zabawę, w czasie której dzieci ćwiczą umiejętność rozwiązywania złożonych problemów, rozwijają wytrwałość, zdolność samodzielngo myślenia, umiejętność współpracy

Projekty  lekcyjne opracowane do zestawu LEGO® Education SPIKE™ Essential dostosowane są do podstawy programowej klas I-III,  bazują na zagadnieniach z życia codziennego, wykorzystują znane elementy konstrukcyjne LEGO oraz minifigurki, z którymi można się utożsamiać – dzięki temu uczniowie mogą rozwiązywać problemy  budując i programując, a także opowiadając historie.

 

 

Zestaw LEGO® Education SPIKE™ Prime

  • Wiek 10+, dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej
  • 528 elementów (kolorowe klocki, minifigurki, 3 silniki, hub z kilkoma portami, czujnik odległości, czujnik koloru, czujnik siły)
  • Intuicyjne programowanie metodą „przeciągnij i upuść” w języku opartym na Scratch (graficzne bloki ikon, bloki słów) + możliwość programowania w języku tekstowym MicroPython
  • Doskonałe narzędzie do interaktywnej nauki przedmiotów STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics), uczenia robotyki, kodowania, programowania,  edukacji językowej, społecznej, emocjonalnej starszych dzieci ze szkoły podstawowej
  • Rozwija umiejętności współpracy, krytycznego myślenia, analizowania danych i rozwiązywania złożonych, rzeczywistych problemów

Projekty  lekcyjne opracowane do zestawu  LEGO® Education SPIKE™ Prime z ćwiczeniami obejmującymi przedmioty STEAM, w których szczególny nacisk położono na inżynierię i informatykę, kształcą – poprzez zabawę – kluczowe kompetencje XXI wieku, dają dzieciom szansę stania się „innowacyjnymi umysłami jutra” czy „architektami innowacyjnych rozwiązań przyszłości”.